Door relevante online platforms in te zetten, zoals social media, Google-campagnes, Flitsmeister en digital Out-of-Home campagnes, weten we hoe we actief en latent werkzoekenden kunnen aantrekken. Het is essentieel om je doelgroep te definiëren, een treffende boodschap te creëren en deze op het juiste moment te delen. Onze kennis en ervaring stellen ons in staat om sterke, doelgerichte campagnes op te zetten en te koppelen aan onze data tools, waardoor we de campagnes effectief kunnen sturen en optimaliseren.
D Jobboard marketing is een strategische aanpak waarbij bedrijven gebruik maken van specifieken digitale platformen, zoals LinkedIn, Indeed, Monster en CVdeal, om hun vacatures gericht on de de aandacht te brengen bij actief werkzoekenden. Deze platforms fungeren als centrale hubs waar werkzoekenden zich verzamlen om de nieuwe carrièremogelijkheden te verkennen en te solliciteren. Door effectieve jobboard marketingstrategieën toe te passen, kunnen bedrijven hun bereik vergroten en de juiste kandidaten aantrekken die passen bij de wervingsbehoefte.
The Next Crowd, als label van Getnoticed, is gespecialiseerd in online werving en heeft daarvoor een eigen formule ontwikkeld. Deze bestaat uit een combinatie van product en dienst. Het product is de tijdelijke werken-bij website (een vast template dat speciaal hiervoor is ontwikkeld). Deze website gebruiken wij om de dienstverlening , welke bestaat uit marketing support en traffic inkoop, optimaal in te richten. Deze unieke formule in combinatie met ervaren recruitment marketeers blijkt in vele branches enorm succesvol. Bekijk nu alle mogelijkheden!
Google vertoont vacatures van alle relevante jobboards & websites in een speciaal vacatureoverzicht. Werkzoekenden kunnen vacatures in één oogopslag zien boven de normale zoekresultaten van Google. Google stelt speciale eisen aan de techniek en content van je website. Deze moet geoptimaliseerd zijn op de zoekopdrachten van de kandidaten. Door beide componenten optimaal in te richten kun je serieus resultaat halen uit Google for Jobs.
Door visueel aantrekkelijke en inhoudelijk sterke content te communiceren, activeer je de doelgroep. Door je te richten op de kennis- en interessegebieden van de doelgroep, creëer je nieuwe mogelijkheden voor interactie en dialoog. De naadloze integratie van content op je website en andere online kanalen is cruciaal voor succesvolle resultaten. Het is van essentieel belang dat je content nauw aansluit bij je doelgroep. Wanneer je content relevant is voor je doelgroep, versterkt dit de betrokkenheid en het vertrouwen.
Data-gedreven marketing Data is essentieel voor recruitment marketing omdat het zowel de marketeer als het bedrijf helpt om specifieke doelgroepen nauwkeurig te identificeren en te targeten op basis van Key Point Indicators. Het optimaliseert ook de keuze van kanalen en biedt inzicht in campagne prestaties, waardoor strategieën continu kunnen worden geoptimaliseerd voor effectieve werving.
In de arbeidsmarkt vragen bedrijven steeds vaker naar een structurele invulling voor online recruitment marketing op de werkvloer. Echter is online recruitment marketing een ''jong'' beroep waar vaak nog weinig kennis van aanwezig is in de organisatie zelf. Je kunt wel een recruitment marketeer aannemen, maar hoe weet je dan hoe je hem/haar aan moet sturen? Wie ontwikkelt de marketeer naar een hoger niveau? Hoe weet je dat de output goed is? Wij hebben de oplossing voor al deze vragen!