ABN AMRO

ABN AMRO heeft de meest uiteenlopende klanten, die ze bedienen vanuit verschillende afdelingen. Ze werken aan de toekomst. Een toekomst waarin ontwikkelingen elkaar in rap tempo opvolgen. ABN AMRO maakt ingrijpende veranderingen door. In elk opzicht zijn ze de toekomst van bankieren aan het vormgeven. 

ABN-AMRO vroeg ons om hun nieuwe werken-bij website te ontwerpen en ontwikkelen.

De strategie: bankiers van de toekomst vinden. De nieuwe werken-bij website van ABN AMRO zet groot in op carrière domein pagina’s. Een pagina waar arbeidsmarktcommunicatie en vacatures van één domein samenkomt (ICT of finance bijvoorbeeld). Wat belooft het werkgeversmerk voor jou als ICT-er? Wat zeggen je peers over dit werkdomein? Welke vacatures vind je hier? Hoe beleef ik dit als nieuwe medewerker? De nieuwe website is volledig gekoppeld met SAP SuccessFactors.

Achieved results

ATS

Koppeling SAP Succesfactors.

MultiMedia Module

Koppeling met Kaltura (video's).

GCTS

Voor betere zoekresultaten.

Internationaal

Vacatures over de hele wereld.

Questions about this project

We sow, you harvest

Wij geloven in samenwerking en in lange termijn partnerschap. Want daar plukken we samen de vruchten van.