De beste recruitment websites en techniek voor jou, altijd. Bekijk onze mogelijkheden in websites en koppelingen.
Een werken-bij website is dé plek waar al jouw vacatures en arbeidsmarktcommunicatie samenkomen. Als directe werkgever kun je met zo'n website twee doelen bereiken: conversie (het genereren van sollicitanten) en employer branding (laten zien wie je bent als aantrekkelijke werkgever). Een succesvolle werken-bij website vormt het kloppende hart van je online recruitmentoperatie. Het geeft potentiële kandidaten een helder beeld van je bedrijf en vergroot de kans op het aantrekken van de juiste talenten.
Een recruitment website is het belangrijkste orgaan voor elke commerciële arbeidsbemiddelaar. De centrale website waar alle vacatures van je opdrachtgevers bij elkaar komen en jij jezelf presenteert als professioneel intermediair. Elke recruitment site dient te zijn gemaakt voor je doelstellingen en doelgroep. Of je nu een uitzendbureau bent met duizenden vacatures en opdrachtgevers, een gespecialiseerd detacheerder met een hand vol vacatures of een niche werving & selectiebureau met slechts enkele vacatures.
Een vacature website is een website waar commerciële exploitatie plaatsvindt van het online platform zelf (bekende vacature websites zijn Monsterboard, Nationalevacaturebank et cetera). Vacature websites zijn vaak volledig geautomatiseerd (klant plaatst zelf bedrijfs- en vacaturegegevens). Abonnementen en/of vacatures worden doorgaans ook online door je klant betaald.
Een one-pager website is een type website dat bestaat uit slechts één enkele webpagina waarop alle inhoud is geplaatst. In plaats van dat gebruikers door verschillende pagina's moeten navigeren, scrollen ze eenvoudigweg naar beneden om alle informatie te zien. One-pager websites worden vaak gebruikt voor specifieke doelen zoals campagnes, portfolio's, productlanceringen of evenementen,
Door je website te koppelen aan de juiste systemen die voor jou interessant zijn worden processen op je website geoptimaliseerd. Hierbij kun je denken aan ATS, uitzendsoftware, assessment tools en vertical koppelingen. Elke koppeling heeft zijn eigen doel. Het is van belang om te kijken wat jouw organisatie nodig heeft..
Je corporate website is je belangrijkste communicatietool om corporate informatie te delen met de wereld. Getnoticed krijgt vaak de vraag om een corporate website parallel op te leveren naast een werken-bij website. Deze twee type websites hebben ieder een eigen doelgroep, doelstelling en tone of voice.