Al meer dan 30 jaar biedt Vroom & Van Den Heuvel executive search en interim management aan voor diverse functiegebieden zoals HR, Banking & Investment, Finance & Control, Sales & Marketing en Risk & Compliance. Vroom & Van Den Heuvel staat voor het waarmaken van impactvolle en duurzame matches.
Doordat Vroom & Van Den Heuvel bekend staat om hun loyaliteit naar klanten en sollicitanten, zorgt mond-tot-mondreclame voor klandizie. Dit willen zij online kracht bijzetten. Daarom investeert Vroom & Van Den Heuvel in bureau branding bij Getnoticed.
Zowel de klant als sollicitant zwemt in dezelfde vijver. En daar wordt het online ingewikkeld. Want welke websitebezoeker is een sollicitant en welke websitebezoeker is een potentiele klant? Deze funnels gaat Getnoticed ook inzichtelijk maken om zo gericht klanten online aan te spreken.
Met een moeilijk bereikbare doelgroep binnen bureau branding is een goed aansluitende boodschap noodzaak. Ondanks dat duidelijk was, dat de klanten van Vroom en Van den Heuvel zich voornamelijk op Linkedin bevinden, blijkt het lastig te zijn deze tot een conversie te verleiden.
Getnoticed pakt dit aan door krachtige advertenties te gebruiken, die inspelen op vraagstukken van afdelingsleiders, HR adviseurs red. Zoals: het uitbereiden van je team.
Zowel klanten als sollicitanten zijn CFO’s, CEO’s, directieleden. Deze zijn schaars en zitten vaak al hoog in de boom bij een organisatie. We vliegen het per vakgebied aan en bereiden dit uit na succes. Er zijn banners gecreerd voor Linkedin & Google display campagne. De online branding wordt als eerst gericht op potentiele klanten uit de Finance wereld.
Weergaven.
Gemiddeld conversiepercentage.
Vertoningen.
Onderdeel van de Recruitment Hub.